Online

Viikoittaiset kahvitaukotapaamiset tutkimustukemme kanssa joka keskiviikko 14:00

Lyhyesti:

Tuntuuko tukipyynnön muotoilu sähköpostiksi hankalalta ja haluaisit mieluummin jutella ongelmastasi vapaamuotoisesti? Tule mukaan viikottaisiin kahvitaukotapaamisiin tutkimuksen asiakastukemme kanssa!

* Aika: joka keskiviikko klo 14
* Paikka: Zoom: https://cscfi.zoom.us/j/65059161807

Pidempi versio:

Olet lämpimästi tervetullut viettämään kahvitaukoa ja jutustelemaan meidän tutkimuksen asiakastuen asiantuntijoiden kanssa!

  • Kysyttävää CSC:n tutkimuksen palveluista?
  • Kiinnostaisiko tietää mitkä palvelut sopisi tutkimusprojektisi tarpeisiin?
  • Tuntuuko, että olisi helpompi näyttää ruudulta kuin kirjoittaa ongelmaasi auki?

2022-2023 aikana pilotoimme ”viikoittaisia kahvitaukotapaamisia” Zoomissa. Helppo homma, liityt vain linjoille vaikka joka keskiviikko klo 14:00 (Suomen aikaa)!

Käytämme apuna ja yhteistyöalustana HedgeDoc ia, jonne voit kirjoittaa kysymyksiä tai keskusteluaiheita jo etukäteen tai tapaamisen aikana. Voit kysyä englanniksi, suomeksi, tai millä tahansa kielellä jota paikalla olevat asiantuntijat osaavat (smile)

Huomaathan myös erilliset asiakastukisessiot LUMI-käyttäjille !

Vaikka asiantuntijoitamme on pilotissa mukana lukuisia, huomaathan, että juuri oikea henkilö vastaamaan juuri sinun kysymykseesi ei välttämättä ole paikalla. Pyrimme näissäkin tapauksissa auttamaan niin paljon kuin pystymme, ja tuloksena voikin olla esimerkiksi yhteistyössä valmisteltu, oikealle henkilölle kohdistettu asiakastukitiketti.

Tapaamiset ovat osittain teemoitettuja, ja niihin saattaa kuulua lyhyitä miniesitelmiä jostakin palvelustamme -tästä huolimatta, olet tervetullut mihin sessioon tahansa, minkä vain tutkimuksen palveluihin liittyvän asian tiimoilta!

Lisää tutkimuksen palveluista nettisivuillamme:
https://research.csc.fi

Käyttöoppaat ja yksityiskohtaisia ohjeita palveluiden käyttöön löydät  docs.csc.fi -dokumentaatiostamme.

Jos sinulla on kysyttävää tähän tapahtumaan liittyen, tai mikäli asiasi vaatii kiireellistä tukea, otathan yhteyttä asiakastukeemme: servicedesk@csc.fi Service desk on pääasiallinen asiakastuen kanavamme, jonka toimintaa nämä viikoittaiset sessiot pyrkivät tukemaan.

Tulevat tapaamiset:

24.1 Short talk: Which CSC service for research suits my needs? – An overview

31.1 Short talk: How to write a support request

7.2. Short talk: CSC cloud services for education

14.2. Short talk: Chipster – easy-to-use bioinformatics analysis software for single-cell, spatial and microbiome data etc.